[sk-i18n] Ubuntu 8.04

Peter Tuhársky tuharsky at misbb.sk
Thu Dec 6 11:25:00 CET 2007

Zdravím,

ja by som privítal, keby lokalizačný tím Ubuntu preberal preklady z
upstreamu, pretože tie Ubunťácke sú niekedy dosť odveci (kvalitatívne
zodpovedajú povahe používania Rosetty -preklad piatich fráz od Jožka cez
malú prestávku a preklad šiestich fráz od Jurka cez veľkú prestávku).

Na druhej strane, ak sa lokalizačný tím Ubuntu venuje ďalším prekladom,
mohol by ich robiť v upstreame, aby z toho mohli čerpať aj iné distrá.
Ináč tu robíme zbytočne duplicitnú prácu, a skutočne nemáme toľko
zdrojov, aby sme si to mohli dovoliť.

Kedy už konečne budeme mať úplný a KVALITNÝ preklad..

Peter

m4rtin.m na gmail.com  wrote / napísal(a):
> O približne 5 mesiacov vyjde LTS vydanie Ubuntu. Isté je že:
>
> veľa ľudí si nainštaluje toto distro a budú ho dlhodobo používať
> bude recenzované v časopisoch a na nete
>
> Dôležité dátumy pre prekladateľov:
>
> 13. Marec - String Freeze
> 27. Marec - BetaRelease
> 10. Apríl - NonLanguagePackTranslationDeadline. patria sem: programy
> co nepouzivaju gettext (firefox,), instalator, ponuka, panely, ponuka
> KDE, upozornovacie bublinky na ploche: notification-daemon,  sablony
> debconf
> 17. Apríl - ReleaseCandidate LanguagePackTranslationDeadline
> [...]

Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy, nepoužívam Windows.

Mgr. Peter Tuhársky
Referát informatiky
Mesto Banská Bystrica
ČSA 26