[sk-i18n] Ubuntu 8.04

Marcel Telka marcel at telka.sk
Fri Dec 7 20:22:25 CET 2007

On Thu, Dec 06, 2007 at 08:08:45PM +0100, m4rtin.m at gmail.com wrote:
> [...]
>
> Dnes som nahodil alpha verziu Hardy Heron. Preklad je tam v
> podstate rovnaký ako v Gusty. Všimol som si pár vecí ktoré by bolo
> dobré do finálneho vydania opraviť/vyladiť:
>
>    - Bootovacia obrazovka nebola vôbec preložená. Ide o source:
>    gfxboot-theme-ubuntu, pots: bootloader
>    - Kvalita prekladu inštalátora je ako obvykle nič moc
>    - Ako som už povedal celková kvalita prekladu
>    GNOME/nautilus/panely/applety je nízka lebo roseťáci sa v tom hrabú ako
>    kurence
>
> Ak sa neozvú upstream prekladatelia GNOME/nautilus a spol. tak nech si to

V akom zmysle by sa mali ozvat?

Upstream preklad GNOME funguje velmi jednoducho: Kazdy modul ma svojho hlavneho
prekladatela (maintainera), ktory je zodpovedny za kvalitu, spravnost a uplnost
prekladu. A do upstreamu sa nedostane nic, co neprejde cez maintainera. Je
pravda, ze vela modulov v GNOME nema maintainera, ale to je prilezitost pre
vas...

Ja som zasadne proti tomu, aby si jednotlive distribucie robili vlastne
preklady na vlastnom piesocku. Nema to prakticky ziaden zmysel. Jedna sa de
facto o fork a to nikomu nepomoze a nemozeme si to dovolit.

> niekto
> vezme na starosti, pripraví si nejaký ako-tak kvalitný preklad a pravidelne
> ho tam začne uploadovať.

Tam? Kam?