[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Peter Tuhársky tuharsky at misbb.sk
Thu Nov 22 04:57:54 CET 2007

> Este ma napada: suspend to disk = Tvrdý spánok ; suspend to RAM = Ľahký spánok.
> Z lahkeho spanku sa pocitac rychlejsie zobudi nez z hlbokeho, co bude
> korespondovat s praxou.

V tých spánkoch nevidím žiadny skutočný prínos. V spotrebe tam nie je
žiadny reálny rozdiel. Režim suspendu aj tak závisí v značnej miere od
nastavenia BIOS-u. Ja by som tým používateľa ani nezaťažoval. Nanajvýš v
bublinkovom popise, a tam by som radšej nechal niečo ako uspať (disk)
alebo uspať (s3)

Peťo

--
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy, nepoužívam Windows.

Mgr. Peter Tuhársky
Referát informatiky
Mesto Banská Bystrica
ČSA 26