[sk-i18n] Zjednotenie termínov (nielen) v GNOME

Zdenko Podobný zdposter at gmail.com
Thu Nov 22 09:57:08 CET 2007

On Nov 22, 2007 9:42 AM, Peter (SlovakSoft) <info na slovaksoft.com> wrote:
> Skúsil som to v IE7 a vyhľadávací modul sa mi pridal. Na stránke
> http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-uk/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
> som zadal ako adresu vyhľadávača toto:
> http://korpus.juls.savba.sk:8080/manatee.ks/do_query?query=TEST
> a nainštaloval ho.

O tom, ze exsistuje taka stranka aj pre microsoft som nevedel ;-) a
ani som ju nehladal.

Na tej mozillackej stranke je problem v definicii toho vyhladania,
kedze sa tvari, ze potrebuje podporu sherlocka, co asi pravda nie
je... Dost zle (aspon pre mna) sa to tam opravuje (ja som vyprodukoval
ne duplicitny zaznam pri pokuse o opravu)...