[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic at gmail.com
Thu Nov 22 10:39:40 CET 2007

Dňa 22.11.2007, Marcel Telka <marcel at telka.sk> napísal(a):

> S3 by som radšej vôbec nepoužil. Tomu naozaj prakticky nikto nerozumie...

Ale preco nie? Takto si to problematiky neznali ludia aspon asociuju a
casom zapama:taju. Je to dodatocna informacia a ak ostane v
zatvorkach, tak by to nemalo beznych pouzivatelov znervoznovat.
A ti, ktorym to nieco hovori, budu radi za tu informaciu, ze sa jedna
o S3 stav a nie S4. Ale  v tomto pripade, by som uz uvadzal aj S4 u
hibernacie.

Apropos hibernacia nie je az take exoticke slovo. Vyskytuje sa v
televiznych sci-fi serialoch, filmoch, ci literature.

Ladislav.