[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Peter (SlovakSoft) info at slovaksoft.com
Mon Nov 26 14:25:10 CET 2007

Message by Ladislav Michnovič, 26.11.2007 11:52:
> Dňa 26.11.2007, Peter (SlovakSoft) <info at slovaksoft.com> napísal(a):
>
> To je celkom dobry argument. Lenze ta skupina ludi ani netusi, co je
> to openracny system. A tiez nebudu vediet, co si mozu predstavit pod
> uspanim. Jednoducho sa to budu musiet naucit a to tak, ze to zakliknu
> a  zistia co to robi.

Áno, súhlasím – nepoznajú význam počítačových výrazov v angličtine a
niektorých ani v slovenčine a my ich nemôžeme jedným slovom vysvetliť.
Ak si ale teda mám vybrať, tak im dám radšej slovenský ekvivalent, z
ktorého už budú ľahšie dedukovať.

Peter (SlovakSoft)
info at slovaksoft.com