[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Marcel Telka marcel at telka.sk
Mon Nov 26 15:56:50 CET 2007

On Mon, Nov 26, 2007 at 03:49:13PM +0100, Peter (SlovakSoft) wrote:
> Message by Marcel Telka, 26.11.2007 15:18:

> Beriem to tak, že bežný spánok je krátkodobý (niekoľko hodín) a zimný
> spánok (hibernácia) je dlhodobý. Súhlasíš, že hibernácia je vo svojej

To je pravda, ale zdá sa mi, že v prípade hibernácie je nutné zníženie teploty,
aby sa jednalo o hibernáciu. Keď mi povieš dlhodobý spánok, tak sa mi to so
znížením teploty nespojí.

Hibernácia je veľmi zvláštny stav, ktorý sa nedá pomenovať len slovom spánok.
Aj keď tam pridáš "dlhodobý", tak to podľa mňa nestačí.