[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Tomáš Hledík tomas.hledik at gmail.com
Fri Nov 30 21:28:15 CET 2007

Ahoj.
Debata o tom či je vhodné/rozumné/správne preberať lokalizaciu viacerých
pojmov zo systémov firmy MS tu už prebehla a reakcia bola viac menej áno
ale.....
Toto je pravdepodobne to ALE, hoci ja by som podporil tiež tvoj názor.
Ako tu už Marcel spomenul hibernácia je podľa slovenského ponímania zvláštny
dlhodobý spánok spojený napríklad so znížením teploty, spomalením
metabolizmu.... Tieto príznaky perfektne odzrkadľujú to, čo hibernujúci
počítač urobí na rozdiel od stavu sleep. Vychladne, celkom sa vypne, zastaví
svoj metabolizmus, nemá žiadnu spotrebu.... a napriek tomu je po opätovnom
zapnutí relatívne rýchlo pripravený pokračovať ďalej...
bye

Tomáš Hledík
http://www.arplus.sk