[sk-i18n] Ubuntu Gutsy + nejake vseobecne otazky o prekladoch

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic at gmail.com
Thu Oct 11 10:49:54 CEST 2007

Dňa 9.10.2007, Martin. M <m4rtin.m at gmail.com> napísal(a):
> ja by som sa o to wiki staral!
>
> aj vy?

 To rad pocujem. Skus pingnut Jana Husara osobne (svoje kontakty ma na
stranke skosi.org).  Stranka bude potrebovat zo zaciatku velke
mnozstvo prace. Ja osobne mam cas prilezitostne prispievat, ale nemam
cas na aktivnejsiu pracu na nej. Preto je wiki najvhodnejsi sposob,
pretoze vela ludi si najde chvilu na vylepsenie stranok, ale tazko si
najde cas na jej tvorbu. Ak na to mas dost casu najblizsie tyzdne, tak
by sa to mohlo podarit rozbehnut.

 S pozdravom Ladislav.