[sk-i18n] Ubuntu Gutsy + nejake vseobecne otazky o prekladoch

Peter Mann Peter.Mann at tuke.sk
Wed Oct 17 15:00:44 CEST 2007

On Tue, Oct 09, 2007 at 12:56:10PM +0200, Peter Mann wrote:
> msgid "Install with driver ^update CD"
>
> urcite si spomeniem alebo znova narazim na dalsie veci, takze ich tu
> poslem ... vydanie sa blizi, tak aby tam neboli problemy ...

no nakoniec som to prelozil, ale do oficialneho vydania sa to nestihlo
... akurat skusam zrejme oficialny Gutsy-desktop-i386.iso
(md5suma: d2334dbba7313e9abc8c7c072d2af09c) ... uz je to na hlavnom
ubuntu archive a do zajtra sa to skopiruje na 'mirrory' ...

asi urobim slovensky iso imidz gutsy-desktop-i386, aby to mali Slovaci
lahsie s instalaciou ... a samozrejme tam dam upraveny aspon ten uvodny
text ..

5o   Peter.Mann at tuke.sk