[sk-i18n] Ubuntu Gutsy + nejake vseobecne otazky o prekladoch

Jan Kunder jan.kunder at gmail.com
Wed Oct 17 17:30:15 CEST 2007

On 10/17/07, Peter Mann <Peter.Mann at tuke.sk> wrote:

> no nakoniec som to prelozil, ale do oficialneho vydania sa to nestihlo
> ... akurat skusam zrejme oficialny Gutsy-desktop-i386.iso
> (md5suma: d2334dbba7313e9abc8c7c072d2af09c) ... uz je to na hlavnom
> ubuntu archive a do zajtra sa to skopiruje na 'mirrory' ...
>
> asi urobim slovensky iso imidz gutsy-desktop-i386, aby to mali Slovaci
> lahsie s instalaciou ... a samozrejme tam dam upraveny aspon ten uvodny
> text ..

Ahoj.
Ved IMO este nevysiel RC, tak ako mozes mat FINAL?
Ci im tak veris? :)
Len FMI. Mozno si to myslel tak, ze balicek je final?
Neda sa to do gutsy zaclenit aj potom? (neviem ake su pravidla, ci ako
napr. v Debiane, kde po stable uz iba security veci [a este cosi??])

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com