[sk-i18n] Ubuntu Gutsy + nejake vseobecne otazky o prekladoch

Jan Kunder jan.kunder at gmail.com
Thu Oct 18 12:17:49 CEST 2007

On 10/18/07, helix84 <helix84 at centrum.sk> wrote:

> Ahoj,
> RC vysiel (myslim 5.10.), to na co odkazuje Peter je daily build zo vcerajska.
> Freeze je v ucinnosti od RC, myslim, po nom sa zaclenuju len opravy
> chyb distribucie, no neviem ci sa tam rataju aj preklady. Vsetko sa
> samozrejme da aj potom, no pointa je, ze to nebude na tom CD, ktory

Ahoj.
1. ALL: Sorrac, malo to ist iba Petovi :)
2. helix: https://wiki.ubuntu.com/GutsyReleaseSchedule
11.10.
Ale nic to nemeni na fakte, ze Peto to uz mohol 17.10. mat :)
Ja som si totizto zapamatal 25,18,25 (co priblizne je pravda a lepsie
sa to pamata + vid link - opticky to tak vyzera).
Pravda je vsak 27,11,18 (beta, RC, final).
3. Peto: sorrac :)
4. BTW: Je to prave dnes, co vyjde ofic. Gutsy.

Uz sa tesim :)

Pekny den vsetkym a *vdaka* za mojich znamych a kamosov (za mna nie,
ja uznavam len ENG=orig.; preklady to zvacsa zhorsia [sklonovanie,
mnozne cisla ... nemoznost otestovat vsetky hlasky vo vsetkych
pripadoch], ci uz SK, CZ, DE - dokonca uz niekedy samotne ENG hlasky
nie su najlepsie + mi chyba ten IT anglicky feeling) za preklady a
kopec makacky na nej

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com