[sk-i18n] preklad rhythmboxu

helix84 helix84 at centrum.sk
Wed Oct 24 10:18:04 CEST 2007

On 10/22/07, Tomáš Hledík <tomas.hledik at gmail.com> wrote:
> Zdravim.
> OK, prelozil som cast rhythmbox.po (otestoval som si mo, skratky, dlzky
> retazcov....). Co s nim teraz? Uploadol som ho na launchpad (pouzivam
> ubuntu). Tu vam ho posielam, ked budem mat cas, zase pokrocim....
>  Alebo je postup iny? Poprosim info....

Rhythmbox je sucastou GNOME, takze ho treba poslat koordinatorovi
uvedenemu na <http://l10n.gnome.org/languages/sk/>, ktory ho zaradi.

Bohuzial, sucasneho koordinatora sa nam nedari kontaktovat, tak
najlepsie urobis, ked zatial budes preklady GNOME posielat sem. Urcite
sa nestratia.

Uisti sa tiez, ze prekladas spravnu verziu z vetvy stable v SVN (pozri
link vyssie). Stable je momentalne vetva GNOME 2.20.

~~helix84