[sk-i18n] lokalizacia GNOME

helix84 helix84 at centrum.sk
Wed Sep 12 13:01:17 CEST 2007

ahojte,
poslal som Marcelovi Telkovi, ktory je uvedeny ako koordinator sk
prekladu GNOME mailom aktualizacie, ale neodpovedal (4 maily od 25.
augusta). Je len momentalne zaneprazdneny, nepresli moje maily
spamovym filtrom alebo sa sprave GNOME uz nevenuje?

Mal by som tiez zaujem o SVN pristup k prekladom GNOME, kedze planujem
mensiu reviziu. Je mozny SVN pristup aj pre ine osoby ako
koordinatorov?

<off-topic>
Este raz vas chcem poprosit, aby ste skontrolovali moje preklady
popisov balikov Debianu, inak tam zostanu visiet naveky. IMHO to nie
je vela roboty, ale ta kontrola sa tam vyzaduje.
http://kleptog.org/cgi-bin/ddtss2-cgi/sk
</off-topic>

~~helix84

PS Poslednych par dni bol lists.linux.sk down, vraj nezaplatena
domena, snad uz je to vyriesene.