[sk-i18n] lokalizacia GNOME

helix84 helix84 at centrum.sk
Sat Sep 15 18:21:15 CEST 2007

> neviem ci dobre rozumiem ubuntu veciam ;-) ale podla stranky
> https://translations.launchpad.net/~marcel-telka je aktivny
> (This page shows an overview of translations that Marcel Telka has
> contributed to, as well as current translation group memberships.) Snad
> niekto z prekladu Ubuntu bude vediet tieto informacie spravne pouzit.

No, Gnome<>Ubuntu. Ubuntu pouziva standardne Gnome, ale Gnome ma
vlastny system lokalizacie a v nom je Marcel uvedeny ako Coordinator
so SVN uctom (<http://l10n.gnome.org/languages/sk>). V Ubuntu su len
vetvy tohto prekladu, hoci je mozne, ze su kompletnejsie ako upstream
preklad.

Link, ktory si poskytol, ma fungovat tak ako si povedal, ale
nefunguje. Odhalil som nedavno chybu, ktoru som popisal tu
<https://bugs.launchpad.net/rosetta/+bug/134916>. Z frekvencie uprav
pochybujem, ze na Launchpade preklada. Ked pozries poslednu upravu
(ooo-build in Ubuntu Gutsy package "openoffice.org" 2007-09-12),
uvidis, ze niekto iny zmenil preklad na Marcelov preklad z 2006-09-26
a zmena sa pripisala jemu. Kedze ma vela prekladov, tak sa to zrejme
deje casto.

> Inak team leadrom podla stranky
> http://translationproject.org/team/sk.html je Juraj Bednar,
> takze skuste to potom cez neho...

Mas pravdu, ale nie je koordinatorom v Gnome, nemoze zrejme spravit
viac ako ktokolvek iny.

> Pristup do SVN sa mi tiez nepodarilo ziskat

A ako si skusal, nech to nerobim znova? Najprv som chcel kontaktovat
Marcela. Ak niekto  ma nanho iny mail, tak ho prosim kontaktujte. Ak
sa to nepodari tak postup je popisany tu:
<http://live.gnome.org/TranslationProject/StartingATeam/> - There is
already a non-responsive coordinator.

~~helix84