[sk-i18n] lokalizacia GNOME

Zdenko Podobný zdposter at gmail.com
Sat Sep 15 21:16:53 CEST 2007

On 9/15/07, helix84 <helix84 na centrum.sk> wrote:

> No, Gnome<>Ubuntu. Ubuntu pouziva standardne Gnome, ale Gnome ma
> vlastny system lokalizacie a v nom je Marcel uvedeny ako Coordinator
> so SVN uctom (<http://l10n.gnome.org/languages/sk>). V Ubuntu su len
> vetvy tohto prekladu, hoci je mozne, ze su kompletnejsie ako upstream
> preklad.

Viem, ze Gnome<>Ubuntu. Skor som to myslel tak, ze ci sa da z toho zistit,
ci je Marcel este vobec aktivny na nete (z tvojho vysvetlenia som tipujem,
ze asi nie). Nechcem malovat certa na stenu, ale uz v jednom projekte som
zazil to, ze veduci projektu zomrel a ludia sa z novin dozvedeli, ze uz nie
je medzi zivymi. To sa zial stava...

Link, ktory si poskytol, ma fungovat tak ako si povedal, ale
> nefunguje. Odhalil som nedavno chybu, ktoru som popisal tu
> <https://bugs.launchpad.net/rosetta/+bug/134916>. Z frekvencie uprav
> pochybujem, ze na Launchpade preklada. Ked pozries poslednu upravu
> (ooo-build in Ubuntu Gutsy package "openoffice.org" 2007-09-12),
> uvidis, ze niekto iny zmenil preklad na Marcelov preklad z 2006-09-26
> a zmena sa pripisala jemu. Kedze ma vela prekladov, tak sa to zrejme
> deje casto.

> Mas pravdu, ale nie je koordinatorom v Gnome, nemoze zrejme spravit
> viac ako ktokolvek iny.

Ja som to skor myslel tak, ze ak my niekto neznamy len tak napise, ze dajte
mi svn pristup, lebo "moj" veduci ma ignoruje, tak asi sa len tak rychlo
nerozhybem. Ale ak mi napise "sef" prekladatelov, pre "gnome veduci" ne
dlhodobo nezastihnutelny a kvoli tomu preklad zaostava, tak sa skor veci
pohnu dopredu (aspon si to myslim ;-) ). Ber to len ak tipy z mojej kratkej
zivotnej skusenosti.

Zd.