[sk-i18n] sk-i18n Digest, Vol 56, Issue 13

chrono.i18n at gmail.com chrono.i18n at gmail.com
Tue Dec 30 17:04:18 CET 2008

Dňa Ut 30. December 2008 14:49 Marek Vanco napísal:
> a čo tak použiť slovo "pre znevýhodnených"? aj keď podľa mňa je "pre
> hendikepovaných" dobré slovo, ktoré nikoho neuráža ani nepodceňuje,
> jednoducho pomenováva určitú skupinu.

Mne osobne pripadá "Pre znevýhodnených" ako zlé riešenie. Jeden z problémov je
aj v tom, že sa to slovo často používa v slovnom spojení:  sociálne
znevýhodnený (takže by to mohlo byť dosť zavádzajúce) a rovnako to nie je
vhodné pri mentálnom postihnutí... (predpokladám, že tam asi nie je veľa
programov napr. pre ľudí s mentálnym postihnutím, ale je možné, že tam pre
nich časom nejaké pribudnú).

Andej