[sk-i18n] preklady

Peter Tuhársky tuharsky at misbb.sk
Tue Feb 19 13:07:48 CET 2008

Paľo,

ja som to už začal prekladať, ale nedokončil som. Prosím, pozri sa na
súbor, ktorý som vyvesil na tejto linke (nájdi si tam gnome-utils), skús
ho updatnúť na novú verziu a ak uznáš za vhodné, dokonči to. Mám pocit,
že dosť veľa reťazcov som preložil, ale že potom ich dosť veľa aj
pribudlo a už som to nemal časť dokončiť.

http://bugzilla.gnome.org/buglist.cgi?product=L10N&bug_status=NEW&bug_status=REOPENED&bug_status=ASSIGNED&bug_status=UNCONFIRMED&component=Slovak%20%5Bsk%5D

Peťo

helix84  wrote / napísal(a):

> <http://l10n.gnome.org/module/gnome-utils>
>
> Slovak (sk) 	46% (347/190/205)
>
> # Ivan Noris <vix na vazka.sk>, 2005
>
> "Last-Translator: Ivan Noris <vix na vazka.sk>\n"
>

> Ak ho chces prekladat, kontaktuj Marcela Telku.
>
> ~~helix84

Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy, nepoužívam Windows.

Mgr. Peter Tuhársky
Referát informatiky
Mesto Banská Bystrica
ČSA 26