[sk-i18n] preklady

helix84 helix84 at centrum.sk
Tue Feb 19 13:28:19 CET 2008

Da sa spravit aj msgmerge dvoch .po suborov (na rozdiel od typickeho
.po a .pot suboru). Tzn. ze na mieste kde by si dal ref.pot pouzijes
aktualny .po subor a svoje preklady das do def.po. Potom zavolas
klasicky msgmerge -o new.po def.po ref.pot. POZOR: subory nesmu
obsahovat zastarale preklady (#~ msgid ""), inak sa prenesu aj tie -
pred zlucenim ich treba odstranit. Treba preto kontrolovat, ci celkovy
pocet retazcov zodpoveda v ref.pot a new.po, ak nie na vine su
zastarale retazce.

Takto mozes aj subor, ktory sa medzicasom zmenil, doplnit o svoje preklady.

Na preklad a udrziavanie modulu z GNOME sa prihlas Marcelovi, inak ti
preklad zrejme neprijme. Ale nechcem hovorit zanho.

~~helix84