[sk-i18n] Zdravim vo spolok

Peter Tuhársky tuharsky at misbb.sk
Fri Jan 18 05:02:56 CET 2008

Ahoj, Peter

Vitaj.

Ja by som sa posťažoval najmä na dokumentáciu OpenOffice.org, pretože
kvôli nedokonťenosti slovenskej sa stále distribuuje anglická!

Ak máš odvahu, prosím kontaktuj slovenský lokalizačný tím OpenOffice

Nech Ti to vydrží.. Peťo

helix84  wrote / napísal(a):

> Ahoj a vitaj,
> v prvom rade prosím používať spisovnú slovenčinu (minimálne v prekladoch) ;)
> Najčastejšie sa prekladajá rozhranie programu, pretože je to
> najviditeľnejšia a najpoužívanejšia časť, no dokumentácia je tiež
> určite vítaná.
> Rád by som ťa draftoval na preklad dokumentácie Inkscape, ak by si mal
> záujem. Dôležitá dokumentácia, ktorá zaostáva je tiež OpenOffice.org.
>
> Preklad sa robí pomocou tzv. .po súborov, pre ktoré existuje viacero
> editorov, vyberieš si zrejme podľa platformy ktorú používaš.
> [...]

Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy, nepoužívam Windows.

Mgr. Peter Tuhársky
Referát informatiky
Mesto Banská Bystrica
ČSA 26