[sk-i18n] Slovíčko - Accessibility

Peter (SlovakSoft) info at slovaksoft.com
Fri Jan 18 14:04:43 CET 2008

Vďaka za linky, konečne niečo, lebo na Wikipedii nič nie je. Chcelo by
to aj vyjadrenie odborníka z danej oblasti. Ak to vylepšíte, budete o
krôčik pred MS. Ale nechcem sa aktívne zapájať do diskusií k lokalizácii
Linuxu, len ma to zaujíma a občas sem tresnem aktuálny stav u
konkurencie, lebo asi mám v tom najväčší prehľad a množstvo materiálu ;-)

Peter (SlovakSoft)
info at slovaksoft.com

Message by Martin Babik, 18.01.2008 13:56: