[sk-i18n] Slovíčko - Accessibility

Misu sk-i18n at misu.sk
Fri Jan 18 16:41:50 CET 2008

Vid nizsie.

On Fri, 18 Jan 2008, Martin Babik wrote:

> V obidvoch príkladoch je ku screen readeru použitý výraz "čítač obrazovky"
takže je to ďalšie slovíčko, ktoré máme preložené. Taktiež je tam pomôcka a
to slovo "hmatový displej" s ktorým si môžme pomôcť pri odlišovaní od
touchscreen (dotykový displej).
S tým MS máš podľa môjho názoru len čiastočne pravdu. Ak niekde MS urobil
chybu tak by sme ju mali napraviť (v linuxe). V každom prípade pripravím
mail pre úniu nevidiacich a poprosím ich o vyjadrenie, koniec-koncov je to
produkt pre nich, takže oni najlepšie budú vedieť ako tieto veci pomenovať

Super napad :)

;-)

btw. v ktorej doméne sa nachádzajú tieto texty? sú tu, alebo v gnome?

Martin