[sk-i18n] Dotaz

Marcel Telka marcel at telka.sk
Sun Jun 1 22:27:57 CEST 2008

On Fri, May 30, 2008 at 12:13:52PM +0200, Alojz Veselý wrote:
> Vážený pán Telka,
>
> prosím Vás o informáciu akým spôsobom sa dá nainštalovať slovenský preklad do programu Planner 0.14.2 pre Windows.

Bohužiaľ, asi Vám neporadím. S Plannerom pod Windows nemám žiadne
skúsenosti a ani nemám jednoduchú možnosť to vyskúšať.

V mojej linuxovej distribúcii je súbor so slovenskými prekladmi pre
Planner umiestnený tu:

/usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/planner.mo

Ako to je vo Windows naozaj netuším.

Na druhej strane, keďže slovenský preklad Plannera je priamo súčasťou
zdrojových kódov Plannera, je veľmi pravdepodobné, že inštalácia
Plannera pre Windows už slovenský preklad obsahuje.

S pozdravom