[sk-i18n] Tvorba pluralu

Chrono chrono.i18n at gmail.com
Tue Oct 7 17:13:00 CEST 2008

Dňa Po 6. Október 2008 21:48 Marek Vanco napísal:
> Existuje niekde stránka, ktorá vysvetľuje problematiku Plurálu pri
> prekladoch?
> Ako treba použiť tento vzorec? Kam sa má napísať?
>
> Ďakujem pekne,
> Marek

Obšírne je to popísané v návode ku gettext:
http://www.gnu.org/software/gettext/manual/gettext.html#Plural-forms
To, či sa to má niekam napísať záleží od toho, aký program sa na prekladanie
tých súborov používa.

PS: Ja osobne preferujem tú druhú verziu toho vzorca, ale ak si dobre pamätám,
tak sa tu nejaký správca Debian (alebo inej distribúcie) snažil všetkých
presvedčiť, že jediný správny tvar je ten prvý (lebo je to tak logické v
angličtine).