[sk-i18n] Zaujem o preklady

Marcel Telka marcel at telka.sk
Fri Sep 26 07:44:22 CEST 2008

Ahoj,

On Fri, Sep 26, 2008 at 12:14:20AM +0200, Kai aka KaiSVK wrote:
> Ahojte,
> mam zaujem zase o preklady, ale Marcel Telka neodpoveda na moje maily,

Ak si dobre spominam, tak ten mail bol iba jeden. :-)
Je pravda, ze som Ti nanho odpovedal, az dnes (po cca 3 tyzdnoch), za co
sa ospravedlnujem.

> tak ak tomu sefuje niekto iny, alebo sa nieco zmenilo dajte mi prosim
> niekto vediet

Vseobecne sa neda povedat, ze by prekladom do slovenciny niekto
"sefoval". Su rozni ludia, ktori sa staraju o rozne oblasti prekladu. Ja
mam na starosti GNOME.

S pozdravom.