[sk-i18n] rpm 4.7.0-11: Please update debconf PO translation for the package rpm

helix84 helix84 at centrum.sk
Tue Aug 25 11:42:19 CEST 2009

On Tue, Aug 25, 2009 at 09:43, Ladislav
Michnovič<ladislav.michnovic at gmail.com> wrote:
> Zdravim.
>  Zvlastne, ten email mi pristal v schranke dnes a odosielany bol 5.8.
> Kazdopadne sa ospravedlnujem, ze som posledny pol rok  nic neprelozil.
> Pozriem sa na to.
>  Ladislav.

Ahoj,
aj ja som si vsimol ze maily z tejto konferencie chodia obcas s
niekolkodnovym oneskorenim.

Nerozumiem vsak preco reagujes na preklad debconf sablony rpm, email
bol urceny mne ako poslednemu prekladatelovi (s kopiou do konferencie
timu) a uz som odoslal aktualizaciu do BTS.

S pozdravom
~~helix84