[sk-i18n] Zmeny v prekladaní GNOME

Marcel Telka marcel at telka.sk
Mon Feb 2 10:03:30 CET 2009

Ahoj,

Od dnešného dňa (2. februára 2009) dochádza k zmenám v prístupe k
prekladaniu GNOME do slovenčiny.

Ako ste si už isto všimli, od začiatku januára 2009 bola do Damned Lies
(http://l10n.gnome.org/) pridaná lepšia podpora pre prácu
prekladateľských tímov (nazývaná Vertimus). Niektorí členovia
slovenského prekladateľského tímu GNOME už začali túto podporu skúšobne
používať (to okrem iného spôsobilo väčšie množstvo e-mailov v tejto
konferencii, za čo sa ešte raz ospravedlňujem).

Aby sa zlepšila práca prekladateľského tímu GNOME, dochádza k týmto
zmenám:

* Hlavná stránka prekladateľského tímu je
http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Do konca februára 2009 bude fungovať, tzv. prechodné obdobie, v ktorom
bude dokončená hlavná stránka tímu, a v ktorom sa budú musieť už
existujúci členovia prekladateľského tímu znova zaregistrovať, aby sa
mohlo plne nabehnúť na nový systém od začiatku marca 2009.

Otázky a odpovede:

Q: Prestanú už _konečne_ chodiť tie otravné maily do
sk-i18n at lists.linux.sk?