[sk-i18n] Chybné množné číslo v nautiluse

Marcel Telka marcel at telka.sk
Tue Feb 10 22:09:47 CET 2009

On Tue, Feb 10, 2009 at 10:04:48PM +0100, pmraz wrote:

> Ubuntu 8.10 x64

No jasne. :-(

Myslim, ze by uz konecne mali "prekladatelia" Ubuntu do slovenciny
naucit svojich pouzivatelov, aby sa obracali priamo na nich.

> Gnome 2.24.1

V upstream GNOME je to od nepameti spravne. Inymi slovami: neviem o
ziadnej verzii GNOME, kde by to bolo chybne. T.j. odkedy je to v GNOME
prelozene, odvtedy je to prelozene spravne.

Takze zaver: z mojej stranky (t.j. upstream GNOME) sa s tym nic urobit
neda.

Vela stastia.