[sk-i18n] Chybn? mno?n? ??slo v nautiluse

Pavol Klačanský pavol at klacansky.com
Wed Feb 11 14:15:18 CET 2009

ahoj, vsetkym ubuntakom sa ospravedlnujem za zly preklad v ubuntu
bolo to sposobene ze ubuntu prekladatelsky tym bol otvoreny a bez
akehokolvek potvrdovania novych prekladalov, odkedy som admin, tka
vsetky zmenene preklad v launchpade boli zmenene naspet na te ako su v
upstreame => preklady sa beru s upstreamu (bolo to okolo 13000
stringov :-D)

v jaunty by to uz malo byt korektne (do vydania II som to nestihal)
https://translations.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+source/nautilus/+pots/nautilus/sk/490/+translate

--
Pavol Klačanský

jabber/XMPP: pk at jabbim.sk