[sk-i18n] Slovenské preklady kde4 v OpenSuse

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic at gmail.com
Tue Jan 6 23:19:23 CET 2009

Zdrojovy balik KDE4-l10n v openSUSE neobsahuje slovensky preklad.
Jozef Riha, KDE4 koordinator sa tusim niekde vyjadroval, ze preklad
KDE4 je natolko nehotovy, ze sa ho rozhodol nevydat.
Jozef sa k tomu vyjadri najpresnejsie. Pridal som ho do CC.
Takze odpoved na tvoju otazku je, ze mozes pomoct s KDE4 prekladmi.
Zdravi Ladislav.