[sk-i18n] Slovenské preklady kde4 v OpenSuse

Jozef Riha jose1711 at gmail.com
Wed Jan 7 09:39:35 CET 2009

ahojte,

jazykove balicky su vytvarane podla zoznamu
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/kde-common/release/language_list.
aby sa jazyk dostal do tohto zoznamu potrebuje splnit tzv. essentials*
- 4 podmienky pre jeho zahrnutie. sk preklad momentalne splna 2 z
nich, splnit je treba este:

  * kdebase >= 75 % (momentalne 60.12 %)
  * kdelibs4.po >= 90 % (momentalne 43.77 %)

na preklade sa pracuje a snad sa podari dostat slovencinu do 4.2
final. ako pisal ladislav, kazda pomoc je vitana.

s pozdravoom,

jose

* vid http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/essential/