[sk-i18n] Áno versus Ano

Jan Kunder jan.kunder at gmail.com
Fri May 15 00:12:44 CEST 2009

2009/5/14 Peter Mann <peter.mann at tuke.sk>:

> podla mna nestacilo ... ak je nastavene slovenske prostredie, tak by mala
> byt nastavena aj slovenska klavesnica ...
>
> technicky sa to da urobit napr. pomocou mysi - copy&paste
Casto nie je pripojena/nainstalovana/nakonfigurovana
Nehovoriac o tom, ze mnoho ludi (aj bezne pracujucich v CLI) to ani nenapadne
A nehovoriac o pripade, ked skonci v CLI (resp. nejakom aterme/xterme)
bezny BFU citajuc navod z webu

> alebo v konzole pred spustenim prikazu nastavit LC_ALL=C
> LC_ALL=C aptitude install .......
detto:
Nehovoriac o tom, ze mnoho ludi (aj bezne pracujucich v CLI) to ani nenapadne
A nehovoriac o pripade, ked skonci v CLI (resp. nejakom aterme/xterme)
bezny BFU citajuc navod z webu

Ja aj Ty si poradime, ale obavam, ze mnoho ludi nie.

A obavam sa, ze mnoho userov nevie napisat Á ani vo Worde :(

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com