[sk-i18n] Áno versus Ano

Marcel Telka marcel at telka.sk
Fri May 15 17:36:38 CEST 2009

On Fri, May 15, 2009 at 04:20:35PM +0200, Ladislav Michnovič wrote:

> A vtedy moze nastat dilema, ci to "vyriesit" pokrivenym prekladom, nez
> to autor opravi v programe.

V tom pripade to mozes:

1. zatial neprelozit.
2. prelozit spravne (s dlhym a).
3. prelozit nespravne (s kratkym a) a poznacit si, ze mas v preklade
chybu a ze sa mas k tomu este vratit.

Ale prelozit to bez dlzna a povedat si, ze "hotovo" je nespravne.

Moznost 3 sa mi javi ako najhorsia (pre prekladatela).