[sk-i18n] Moderacia mailing listu opat funkcna

Andrej Kacian andrej at kacian.sk
Sun May 19 01:49:00 CEST 2019

Ahojte,

dlhsiu dobu z technickych dovodov (existujuci moderatori, ja medzi nimi,
to flakali) tento mailing list nikto nemoderoval, a teda okrem
automatickych notifikacii z Translation Projektu, ktore maju v
moderacii vynimku, sa na tento list nedalo nic poslat.

Toto je ale uz vyriesene, a ja dufam ze snad sa tu znova rozprudi nejaka
ta komunita prekladatelov. Na TP strankach vidim ze Marcel neunavne
stale preklada, za co mu patri moj obdiv. :) Chcelo by to ale viac ludi,
roboty je stale dost.

S pozdravom,
--
Andrej