[sk-i18n] [linux] sk-spell hlada novy domov

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj at salstar.sk
Sun Aug 23 19:34:38 CEST 2020

Ahoj,

  no este stale nam bezi sklug server a stale sa o neho staram.
Dokonca som ho reinstaloval na dlho podporovany CentOS 8, takze z hladiska
udrzby by mala postacovat minimalna udrzba.

  Mozem Ti tam poskytnut miesto, login, ssh pristup, web pristup,
samozrejme mozeme doinstalovat aj dalsie utility, ktore su dostupne
v CentOS 8. Posli mi zoznam co potrebujes a preverim to.

  Samozrejme pomozem aj so spojazdnenim sluzieb, ak treba.
Mame dokonca aj subdomenu spell.linux.sk, ktora sa ale podla vsetkeho
nepouziva. Kludne ju mozeme spojazdnit, pripadne si mozes vybrat nieco
ine pod linux.sk alebo sklug.sk.

  Na domacom PC by si to asi nemal rozbehavat, pretoze ho nemusis mat stale
zapnuty a musel by si mat pridelenu externu IP adresu, aby si to vedel
rozbehat.

  Ozvi sa mi sukromne, aby sme dohodli pristup, idealne cez SSH kluc.

							SAL