[sklug] SPAM

Čtvrtek Srpen 5 17:42:34 CEST 1999

-> Lognem sa na yahoo, ze pozriem mejly.  Je tam jeden spam tak zakazem jeho
-> adresu vymazem ho a pokracujem. Tu moje srdce "zaplesalo" dnes po prvy
-> krat, pretoze z dalsieho mejlu sa dozvedam, ze ma isty Tibor Pittich
-> odstavil z konferi, pretoze ako vela ludi nesedim v skole ale som na mile
-> daleko od nej a cez pop3 si stahujem mejly, takze ich aj posielam z inej
-> adresy nez aku mam na konfere.  Chcel by som len dat na zvazenie, ci je
-> mensie zlo vymazat tych par spamov ako odstavit ludi od konferi (hlavne v
-> obdobi svateho pokoja od skoly-prazdnin).

Toz, riesenie ktore mi pripada najvhodnejsie bude zrejme take ze clovek sa
bude musiet prinajmensom zaregistrovat na prispievanie a ked nebude, posudi
jeho postu spravca konferencie. JE mi luto ale so spamami je to fakt tazke.

-> Toto riesenie mi pripada ako vyrok isteho experta na virusy ci kto to
-> bol, ze "bezpecny pocitac je taky ktory je odpojeny od stavy a siete,
-> ulozeny v trezore 20 metrov pod zemou v protiatomovom kryte a okolo je
-> este po zuby ozbrojena straz..."

ty si sice myslis ze je to ironia ale skutocnost je taka ze tento vyrok sa
povazuje za definiciu pocitacovej bezpecnosti. takze sa to nehovori zo
srandy ale vazne.

-> Myslim si, ze takto viac utrpia slusni juzeri konferi a spameri si asi uz
-> najdu inu cestu ako nas dalej obtazovat.  Neviem, ci sa tento mejl este
-> dostane do konferi ale ak nie, tak prosim FuturE-a,aby ho tam forwardol.

doslo to zem. sranda bola ze tesne po Phuturovej poste mi prisiel jeden
spam...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz