[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Úterý Srpen 10 10:32:33 CEST 1999

> Este jednu poznamku na zaver, (vdaka za trpezlivost pri citani),

sorry, necital som to cele, naozaj to bolo _velmi_ dlhe :-)
ale toto ma zaujalo ...

> bolo
> by mozno pre prospech sirenia Linuxu, neuzatvarat sa do uzkej skupiny
> nadsencov a vyznavacov tohto spickoveho SW.

Plne suhlasim, a muslym ze nie len ja.

> Bolo by dobre ho dostat nejakou formou von medzi ludi, nejakymi
> prezentaciami, popr. tvorbami povedzme hier na PC  pre materske skolky,

No, prezentacia o Linuxe v powerpointe asi nebude nejlepsia vizitka :-)
To nic, to ja len tak rypem. Linux "developers" by si mali pohnut s
offica balikom. :-)

> skoly alebo taketo nieco. Prvy krok - zalozenie SKLUGu ako pravneho
> subjektu, uz bol vytvoreny,  takze ostava uz len ta praca (a hladanie
> sponzorov samozrejme).

Ako clen SR "povereny spravou projektov" [:-)] by som bol velmi _velmi_
rad, keby sa nasiel niekto z clenov SkLUGu, kto by bol ochotny
koordinovat tieto "popularizacne" aktivity. Bohuzial, aj clenovia SR su
len ludia a naozaj nestihame ani polovicu toho co by sme chceli, takze
porebujeme pomoc od _vas_.

Dalej, Linux potrebuje "user friendly" interface. Aj na toto by sa mal
coskoro otvorit projekt.
Pre tych co boli na VZ a pametaju si moju prednasku o projektoch, mal by
to byt ten "StyX" - Small Internet Server. Linuxova cierna skrinka,
uplne ovladana cez WWW tak, aby ju mohol nakonfigurovat kazdy, bez
ohladu na to ci je NT-ckar, UNIXak, CISCOar alebo Zrava Blatotlacka z
Traalu.

Ale SkLUG ste vy! Nikto to namiesto vas neurobi. SR moze snahy
koordinovat, ale nemoze to tahat bez clenskej podpory.

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.