[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Srpen 11 15:46:54 CEST 1999

> -> Pre tych co boli na VZ a pametaju si moju prednasku o projektoch, mal by
> -> to byt ten "StyX" - Small Internet Server. Linuxova cierna skrinka,
> -> uplne ovladana cez WWW tak, aby ju mohol nakonfigurovat kazdy, bez
> -> ohladu na to ci je NT-ckar, UNIXak, CISCOar alebo Zrava Blatotlacka z
> -> Traalu.
> Pekne ale aby ho mohol ovladat niekto bez toho aby tomu rozumel ako je to u
> niektorich "odbornikov" adminov NT ? Nie dakuem neprosim.
aj to je nazor
ale podla mna prave preto ma linux zatial dost odporcov pretoze nieje
"klikatelny" totiz : nie kazdy systemak, ktory aj mozno roaumie principom
je ochotny ( schopny ) precitat si manual a rucne editovat nejaky ten
konfiguracny subor ... ked mu dame do ruky silny nastroj na ovladanie
servra (linuxconf ? - treba este dorobit , alebo spravme nieco vlastne)
tak bude spokojny a povie svojmu managerovi : fajn .. tak ten linux je
fasa vec .. da sa to tam klikat a paci sa mi to.......
a presne vacsina tyckovych systemakov su takyto ...
tak preco im to neumoznit aj pod linuxom ..  kto sa bude chciet pozerat do
konfigurakov ten sa tam pozrie a hotovo .. kto nie( nebude mat cas, nebude
sa mu chciet ) .. ten nebude nuteny a jednoducho si to "naklika"
podla mna je to celkom dobra idea