[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Miso Medvecky misko na gympoh.sk
Středa Srpen 11 17:00:05 CEST 1999

Hmm v linuxe sa toho da naklikat pokial viem ...
linuxconf len taky konzolovy; aj x-ovy;
v KDE, GNOME, WindowMaker, Enlightenment -> vsetko sa konfiguruje myskou
v neposlednom rade Comanche->
a komu sa chce, moze si klikat aj v MC, (btw. nikto nemoze tvrdit ze je
narocna
sprava suborov :)
make xconfig pri jadre ...
aj sndconf, netconf, setup, xconfigurator, menuconfig pre jadro -> nie
je to sice
klikacia zalezitost ale
nikto mi nepovie, ze to nema intuitivne rozhranie kua
a nehovorim co vsetko este lebo nepoznam vsetko  :o)

je sice pravda ze tie X-y su stale takou tazkopadnejsou zalezitostou
(kontrolky
nie su az take pekne,
tazsie sa prepinaju, nie je to take jednoduche ako vo windoze, to je
bohuzial
pravda), ale ako tak
sledujem GNOME a KDE, mame sa na co tesit, pretoze to velmi rychlo
dobieha
windoze

miso

--