[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Peter Strelec beko na profi.sk
Středa Srpen 11 20:30:50 CEST 1999

Katka Stanovska wrote:

> ja si myslkim ze by to tak malo byt, aby linux vedel ovladat kazdy ..inac
> neni ssanca aby sa presadil..
> Windowsy su preto popularne lebo ich vie ovladat kazdy blbec, a ak nahodou
> nevie taks a to velmi rychlo nauci...
> a to by malo ist aj nam...
>
> Katka

ja len dufam ze ty blbci s windowsami niekedy konecne uznaju ze windows je v
podstate zbytocne nafukana bublina ktora raz praskne a ze masineriu, ktoru robi
microsoft sa ludia odhodlaju zastavit. 9 ludi z 10 place nad windowsami a ked im
ponuknete inu moznost tak nechcu ... preco ? lebo su lenivy sa nieco naucit. Oni
sa predsa naucili iba klikat a to staci .