[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Čtvrtek Srpen 12 11:33:40 CEST 1999

> ja len dufam ze ty blbci s windowsami niekedy konecne uznaju ze windows je v
> podstate zbytocne nafukana bublina ktora raz praskne

Nie je tak uplne pravda. Je to bublina, ale keby boli auta skoda jedine
na trhu, co by poskytovali vodicovi komfort, urcite by sa predavali
lepsie ako mercedesy, ktore by sice boli o 200% vykonnejsie, ale ako
sedadlo by tam bola drevena lavica a udaj o rychlosti by vypisovali na
palubnej doske v osmickovej sustave.

Ludia proste nemaju na vyber. Linux nema office aplikacie. Linux nema
rozumny instalacny program. Linux nema integrovane multimedia. Linux
nema (integrovany) prehliadac. Linux nema .... Linux nema ....

Microsoft ludi rozmaznal. Ludia nezacnu pouzivat len linux pre to, ze je
o 20% rychlejsi, ale vsetka "office" praca im bude trvat 2x dlhsie ako
vo windowsoch aj vcetne padov a rebootov.

> a ze masineriu, ktoru robi
> microsoft sa ludia odhodlaju zastavit. 9 ludi z 10 place nad windowsami a ked im
> ponuknete inu moznost tak nechcu ... preco ? lebo su lenivy sa nieco naucit. Oni
> sa predsa naucili iba klikat a to staci.

Co keby som ti teraz ponukol frnacuzku klavesnicu, ma rozlozenie ASERTY,
uplne ine ako nasa. Da sa na nej pisat najmenej o 20% rychlejsie ako na
nasej (menej prechodov prstov medzi riadkami). Nechces ju? Preco? Ved je
predsa lepsia!

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.