[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Čtvrtek Srpen 12 13:05:04 CEST 1999

Radovan Semancik wrote:

> Potom si ma nepochopil. Jasne ze nedam upratovacke konfigurovat router.
> Ale chcem, aby ten kto to vie na ciscu a NT, vedel to aj na Linuxe.

Zarucujem Ti, ze ten, kto vie nakonfigurovat router (cisco a NT), tak
vie nakonfigurovat router aj na Linuxe.

> Ked sa rypes do motora auta, tiez to nedopadne dobre. Preco sa potom na
> aute da otvarat kapota?

Tak preco sa ludia rypu do motora windowsu a nedopadne to dobre
(konflikt hardware)? Pretoze im niekto vsugeroval, ze "dyt je to tak
snadneeee". Ludom treba (podla mna) vysvetlit, ze pocitac, je taka
zlozita vec, ze si to v podstate nedokazu (vascina z nich) predstavit, a
ze to nie je ako zapnut a vypnut televizor (pripadne pozriet teletext -
viete kolko ludi to nedokaze?) :-)

Toto asi je amerikanizacia spolocnosti... nemusis nic vediet a vsetko
ide samo. Otazka znie: je to dobre alebo zle?

> To pokial viem ani nerobia. Aspon tie co maju stipku rozumu to nerobia.
> Ale bavime sa o nicom. Ked nechces so StyXom pomoct, aspon neprekazaj.

To slovo "neprekazaj" sa mi v tej vete VOBEC nepaci. :-(

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.

Môžete mi písať v kódovaní ISO-8859-2