[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Čtvrtek Srpen 12 14:30:31 CEST 1999

-> > Skratka a jednoducho treba ludi naucit ze maju pocitac zverit do ruk
-> > nielen ked ho treba opravit hardware-ovo ale aj takim ktory sa im
-> > postaraju o software. aspon raz za cas prehliadnu a upracu.
->
-> Myslim, ze dost vela ludi ti ani nebude vediet povedat, aky je rozdiel
-> mediz "hardverom" a "softverom". Pre nic "ten pocitac zase nejde".

tym skor :) lenze zatial sa u nas odvazi do instalacie a konmfiguracie kazdy
lamer a potom to tak vyzera. a to je presne to proti comu tu vystupujem.
neumoznujte to hocikomu. sposobite viac skody ako uzitku...

-> A co sa tyka prehliadky a upratovania, sam dobre vies ze dobre nastaveny
-> UNIX dokaze bezat aj niekolko rokov (!) bez dozoru. Mam vyskusane. Tak
-> preco to nevyuzit?

-> > okrem ineho znamena preto ze ludia casto nerozumeju co znamena konflikt v
-> > hardware, co a preco ma byt ako nastavene a potom sa cuduju ze sa im rozne
-> > devices biju alebo mnoho inych problemov ktore sa stavaju.
->
-> Ked sa rypes do motora auta, tiez to nedopadne dobre. Preco sa potom na
-> aute da otvarat kapota?

nie na to aby ju otvaral kazdy... u nas si kdekto opravi mensie a vacsie
chyby nad ktorymi by zapadniar rozmyslal ake nove auto si kupi...
ale do detailov uz nepojde nikto. A ked si niekto kupi poplasne zariadenie,
nebude mat asi velku odvahu nainstalovat si ho sam.

ja som len povedal ze existuju chyby vo windowsoch sposobene chybou a
neznalostou pri instalacii. vacsina uzivatelov ked nerozumie (a nielen kvoli
jazykovej bariere, ale aj kvoli nedostatku vzdelania), klikne yes. A problem
je na svete...

-> > bingo, lenze ja od sekretarky nechcem aby konfigurovala ani svoj pocitac.
->
-> To pokial viem ani nerobia. Aspon tie co maju stipku rozumu to nerobia.
-> Ale bavime sa o nicom. Ked nechces so StyXom pomoct, aspon neprekazaj.

neprekazam. len sa snazim vystrihat pred tym aby sa linux stal dalsim
systemom na ktory kazdy nadava lebo do neho saha pricom hovnu rozumie.

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz