[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Peter Kotolan kotolan na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 12 17:38:59 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Marcel Telka wrote:

> Hlavny problem je zrejme v tom, ze treba ukazat/dat obycajnym ludom
> NAINSTALOVANY linux a aby si vyskusali pracu v nom a nechciet od nich
> aby ked chcu linux vyskusat, aby si ho museli sami nainstalovat, pretoze
> to clovek bez znalosti naozaj nezvladne (poznam z vlastnej skusenosti) -
> aspon nie v sucasnej dobe. Ale povedzme si pravdu. Uspech windows
> netkvie v tom, ze ho vie kazdy nainstalovat (pretoze to nie je pravda),
> ale v tom, ze ked mam nejaky problem, zajdem za kamosom a spolu to
> NEJAKO vyriesime (alebo zajdeme za dalsim atd.). Ked si vsak
> [...]

Nemohol by byt dalsi projekt pre sklug vytvorit ukazkovy stroj linuxom,
kde by boli nainstalovane vsetky kancelarske aplikacie s maximalnou
lokalizaciou, proste stroj pre manazera ci sekretarku pripadne uctovnicku
ktory by sa dal ovladat cez prehliadac a robil reklamu co vsetko sa da v
nom urobit.

							Valen