[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pátek Srpen 13 10:05:34 CEST 1999

> Zarucujem Ti, ze ten, kto vie nakonfigurovat router (cisco a NT), tak
> vie nakonfigurovat router aj na Linuxe.

Nie je pravda. Keby som teba posadil k SUNu, bude ti trvat uzcite aspon
den-dva kym rozchodis PPP.
Analogicky, ked posadis NT-ckara s Linuxu, ani si nezatne a keby aj,
dial-on-demand PPP mu bude trvat tyzden!

Keby to slo naklikat ma to za 2 hodiny. Strasna uspora casu.

Podobne prezerabnie logov, statisktiky, zmeny hesliel a telefonnych
cisel, zmeny IP adries, nastavovanie poolov pre NAT, zmena intervalov
pre automaticke spajanie na dialup linkach, administracia mailboxov,
administracia hesiel, reporty o dostupnych zdrojoch systemu (disky, CPU,
RAM) ... atd. atd. atd.
To vsetko su veci, ktore by sa dali krasne automatizovat do jedneho
klikatka a usetrilo vy sa tym KOOOOPEC casu. Ked uz naozaj neviete naco
by sa taky usetreny cas dal vyuzit, na Linuxe bezi Quake ....

Tvarite sa ako robotnici, ked rozbijali v tovarnach stroje, lebo ich
pripravovali o pracu.

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.