[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Pátek Srpen 13 10:33:23 CEST 1999

> Podobne prezerabnie logov, statisktiky, zmeny hesliel a telefonnych
> cisel, zmeny IP adries, nastavovanie poolov pre NAT, zmena intervalov
> pre automaticke spajanie na dialup linkach, administracia mailboxov,
> administracia hesiel, reporty o dostupnych zdrojoch systemu (disky, CPU,
> RAM) ... atd. atd. atd.
> To vsetko su veci, ktore by sa dali krasne automatizovat do jedneho
> klikatka a usetrilo vy sa tym KOOOOPEC casu. Ked uz naozaj neviete naco
 Ja by som chcel len podotknut ze taky SCO UNIX v.5.0.5e (snim som robil)
taketo veci ma a vsetky som uz na Linuxe videl len tam sa knim
clovek dostane z jednej aplikacie (scoadmin alebo starsi scoadmshel)
a videl som v tom robit Novellaka aj NT spravcu a naucili sa to za 10minut. ;-)
tam slo ze vsetko je v menu podobne ako linuxconf len
prehladnejsie. A ked clovek chce tak sa to nauci skor.