[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pátek Srpen 13 10:42:17 CEST 1999

Jan Matis wrote:

> este jedna vec:
> co keby sme zacali uz tym ze presvecime niekolkych predajcov pocitacov aby
> lepili na svoje pocitace nieco ako "linux ready " ?
>
> samozrejme nie na kazdy shitt ale na masiny ( zostavy ) ktore predtym
> kukneme .... im to neda nic len nieco naviac

TOTO by velmi dobre slo ALE .....

Je mozne upravit RedHat (alebo nieco podobne, Madnrake?, Debian?) tak,
aby sa nainstaloval na nejakej vybranej podmnozine hardveru (e.i. "Linux
ready" hadver) tak, aby sa nepytal na zbytocne blbosti?
User pri instalacii zada hostname, domain, IP adresu, netmask, gateway a
DNS server. (alebo povie, ze konfiurujem cez DHCP). To je vsetko, nic
viac. Ostatne si to vsetko najde a zisti samo.

Potom mozeme davat k tym "Linux Ready" PC aj Linux OEM CD .......

> a my ako sklug sa zacneme aj prejavovat smerom vonku ...
> ale to by dopredu chcelo niekolko clankov v PC revue a podobnych
> casopisoch na tuto temu ...

Uz som to raz pisal. Niekto by mal tuto _popularizaciu_ koordinovat. Kto
ma zaujem?

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.