[sklug] 10 hluposti, ktore ste si mysleli o linuxe

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pátek Srpen 13 11:40:08 CEST 1999

> Lizard od caldera systems. nemam skusenosti ale to co som pocul a videl
> screenshory stoji za to ... a uz je opensource

OpenSource nemusi znamenat free, treba si prejst licenciu, ci to mozeme
pouzit, ak to budeme "predavat".

> netrochar .. povecme 2 : mam rad KDE a s tym suvisiace veci ...
>                          ale ty mas GNOME (ak sa nemylim) a vyzera tiez dobre

vyzera dobre, ale az tak dobre ako KDE zatial nejde. Navyse KDE ma
lepsie vyriesenu lokalizaciu.
Ja by som navrhol KDE a dost.

> textovy editor : corel wordperfect ? applixware ? KOffice ?
>                 KOffice asik najradsej ..ale treba ho dokoncit

Toto je vazny problem ....

> prehliadac ?   : Vazne sa opytam ..je nejaka rozumna alternativa ku
>                 netscape ? ak niekto o niecom _mensom_ a rychlejsom
>                 vie. dajte mi plz veidet ...

neviem o nicom pouzitelnom. Ono to totiz musi vediet Javu, JavaScript,
CSS, ....

> postovy klient : ten z Netscapeu ... ludia z MS sveta su nan zvyknuti

Alebo kmail? Ak sa to bude dat zintegrovat s netscape....

> co to je ? ... kto to chce ? .. wed sa pozri na marketingovu strategiu MS
> "nam patche netreba ..my sme dokonali .. a kazdou dalsou verziou
> dokonalejsi :))"

"Predtym som mal jednu vaznu chybu, vela som si o sebe myslel. Ale uz
som ju odtranil, uz som uplne dokonaly".

Do kazdej lode tecie. Ziadna cierna nie je dokonale cierna. Kazdy trezor
sa da otvorit .....

> lebo si nespomenul vsetky problemy .....  ovladace .. ovladace pre
> _akykolvek_ harwdare aj z _horneho vyplachu_
> hlavne myslim na zvukove karty
> aj ked to sa asi casom spravi .. mnozstvo vyrobcov sa uz chyta ....

To by sa dalo riesit (aspon zatial) "Linux ready" hardverom ...

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.