[sklug] 10 hluposti, ktore ste si mysleli o linuxe

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Sobota Srpen 14 00:35:32 CEST 1999

Radovan Semancik wrote:

> Ja by som navrhol KDE a dost.

> Toto je vazny problem ....

> neviem o nicom pouzitelnom. Ono to totiz musi vediet Javu, JavaScript,
> CSS, ....

> Alebo kmail? Ak sa to bude dat zintegrovat s netscape....
>

>                              Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
>                          System Engineer, Business Global Systems a.s.
>                                    http://storm.alert.sk

     Ahojte ..

  Len tak co som si narychlo vsimol :

        Naco mat spustene KDE a k nemu Netscape ako browser + mailclient ? To su
znova dalsie
  shared libraries , alebo vaccsi kod so statickymi.
  Ved naco startovat  navigator , ked kfm  browsuje celkom slusne, a pod
spolocnymi kniznicami
  je aj  kmail  ?

   A este trochu OT :

   Kolko stoji komercna licencia 1 ks  QT  ? (neviete niekto ?)

Rony