[sklug] pretlacanie .. hadam by uz aj stacilo -> styx distribution

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Neděle Srpen 15 16:48:49 CEST 1999

bolo by treba tentho thread uz aj ukoncit ...

celkovy navrh moj je takyto :

s desktopovou masinkou pockat kym nevyjde kde pod qt 2.0
a takisto si pockat na Koffice ... z toho co som sned pozeral to vyzera
veeelmi dobre a _naozaj_ to bude konkurencie schopne ... potom sa pustit
do lokalizacie aby sme to mali co najskor ..resp .. zacat lokalizovat uz
teraz ( tie aplikacie ktore sa daju .... ) a mozno uz na vianoce si budeme
moct dat nejaky ten darcek ... neviem .. mozno kus neskor ... ak mi vyde
cas tak sa dnes pozriem ako to s vyvojom KDE a Kofficu vyzera a potom
zreferujem

a ohlade maleho servrika pre firmy .. plne konfigurovatelneho cez web
rozhranie som prave nasiel nieco co sa vola Webmin ( teda nenasiel .. bolo
mi to odporucene ) s adreskou www.webmin.com/webmin a ma to aj mirror na
netlabe aby ste nemuseli ist do sveta daleko ... webmin.netlab.sk
fantomas ak si o tom vedel a nenapadlo ta to tu povedat tak ta snad
zastrelim ....
tento webmin je zaujimava vecicka ... kuknite si ju .. ja skludom pockam
zZzZzZ ...
tak uz ste si to pozreli ? co na to hovorite ? ... lebo ja na to hovorim
FASA .... tymto padom sam seba vyhlasujem za sefa projektu distribucie
ktora si kladie za ciel sposobit distribuciu :
zalozenu na mandrake 6.0 (odlahcenom o X veci ale s pridanym mod_php,
mod_ssl a mozno este nejakymi dalsimi vecami)
mandrake pretoze je kombajnovany pre 586 a ja neverim ze by bolo este
nieco starsie ( ked sa dohodneme inak tak mozeme to distro prekompilovat
do 486 alebo aj do 386 ..ale no nefim )

co by to malo vediet (ovladane cez web podotykam ):
samba ( webadmin vie )
print ( webadmin )
apache (webadmin )
ppp (webadmin ... ale neskusal som ako )
mail ( sendmail, qmail - oboje webadmin )
      asik by sa hodilo napisat nejaky ten modul pre fetchmail
proxy - squid ( webadmin )

ups .. nemam skusenosti .... mozno bude treba napisat nejakho toho
       daemonika a k nemu webadmin modul ...
dial-in nejako napodobne .. :)))
a komunikacia s faxom .. to obnasa mgetty-fax ( cize modul pre webadmin
       pre fax ) co dokopy nieje az tak vela roboty

kedze so lamerko do perlu a cely webadmin je perlova vec
tak by som potreboval zopar ludi co sa perlu trosku rozumeju
plz ohlaste sa mi na mailto:damned na hq.alert.sk

v priebehu pondelka / utorka spravim
na
http://hq.alert.sk/~damned/styx
nejaku stranku a budem ju doplnat podla Vasich napadov (dufam ze ich bude
hodne )

							        Jan Matis

p.s. webadmin je anglicky .. cize navrhujem tiez tie casti co su
lokalizovat a mat tak aspon 2 jazycne distro :)
a este som rozmyslal pouzit nejaky iny instalator nez je ten mandrakovsky
/ redhatovsky  .... co vy na to ?